اطلاعیه ها:
سفارش ترجمه متن 5734287 با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 9040477با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 5131616 با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 4518825 آماده تحویل می باشد.
سفارش ترجمه متن 6176900 آماده تحویل می باشد.
سفارش ترجمه متن 4991012 با موفقیت در سیستم ثبت شد.

ترجمه تخصصی شاهراه کسب اعتبار علمی شما در جهان امروز

ترجمه تخصصی مقاله ISI

از جمله ارکان انجام یک ترجمه تخصصی، داشتن مهارت لازم و کافی در هر فیلد علمی، تخصصی می باشد. گروه مترجمین ایران زمین با داشتن مترجمینی با سابقه و متبحر در امر ترجمه، ترجمه های تخصصی کامل و جامعی را در اختیار کاربران خود قرار داده و می دهد.

برای دریافت خدمات ترجمه تخصصی گروه مترجمین ایران زمین، کاربران گرامی، دانشجویان و محققین عزیز می توانند بدون مراجعه حضوری درخواست ترجمه خود را از طریق وبسایت رسمی گروه و از طریق لینک سفارش ترجمه بصورت آنلاین ارسال نموده و پس از تکمیل ترجمه فایل ترجمه تخصصی را از جدول " سفارشات من" در صفحه خانگی کاربر دانلود نمایند یا از ربات تلگرام ترجمه متن استفاده نمایند. ترجمه آنلاین تخصصی در 52 رشته و زمینه ی تخصصی توسط این گروه انجام می شود. ضمنا گارانتی 48 ساعته کیفیت ترجمه تخصصی نیز شامل سفارشات ترجمه انجام گرفته توسط گروه می باشد.

ترجمه تخصصی کتاب و مقاله در تمامی حوزه مدیریت

جهت ترجمه کتب در زمینه مدیریت از زبان فارسی به زبان های زنده دنیا فقط یک کلیک فاصله دارید.

ترجمه کتاب مدیریت از انگلیسی به فارسی

ترجمه تخصصی طرح پژوهشی و پایان نامه مهندسی مواد

ترجمه پایان نامه های دانشجویی

ترجمه پروپوزال جهت دریافت بورسیه در مقطع دکتری

 

 

آشنایی کامل مترجمین همکار با کلمات تخصصی در رشته های مختلف علمی و مهندسی به انجام ترجمه هایی با کیفیت بالا منتج شده است. ترجمه تخصصی بصورت ترجمه متن فارسی به انگلیسی و ترجمه متن انگلیسی به فارسی در این گروه انجام می پذیرد. زمان حداقل و کیفیت بالا در ترجمه از دیگر افتخارات گروه در خدمت رسانی به مشتریان گرامی به شمار می رود.

چنانچه دانشجویان، اساتید و محققین گرامی قصد چاپ مقاله تخصصی ISI را در ژورنالهای معتبر جهانی دارید می توانید از انجام کامل و دقیق ترجمه تخصصی مقاله ISI خود توسط این گروه اطمینان داشته باشید. دغدغه های مدیریت و همکاران نیز بر هر چه بهتر شدن ترجمه تخصصی شما عزیزان و بالا بردن رتبه علمی کشور در عرصه جهانی است. برای عملکرد هر چه بهتر در خصوص ارائه خدمات ترجمه به مشتری، مدیریت گروه تخفیف حجمی ترجمه را نیز که بر اساس حجم درخواست ترجمه کاربران وب سایت تعیین می گردد با درصدهای مناسب جهت رفاه حال مشتریان گرامی در نظر گرفته است. تخفیف حجمی موجود بر اساس حجم ترجمه تخصصی درخواست شده و زمینه علمی ترجمه متفاوت می باشد. فرآیند ارسال آسان سفارش ترجمه و دریافت به موقع فایل ترجمه تخصصی خود را با ما تجربه کنید.

کلیه فرآیند های سفارش ترجمه بصورت آنلاین است که در وقت و هزینه محققین گرامی صرفه جویی به عمل می آید. از مزایای انجام ترجمه های تخصصی و فوق تخصصی در کلیه زمینه های علمی و تخصصی با این گروه، عدم برگشت مقاله ISI شما بخاطر نوع ترجمه صورت گرفته توسط متخصصان ترجمه از نظر گرامر و ... می باشد و از دوباره کاری نیز که دست و پا گیر دانشگاهیان می گردد، جلوگیری می شود.

از کاربران گرامی که در روند انجام ترجمه متن و ارسال مقاله ISI خود از خدمات ترجمه تخصصی این گروه بهره برده اند و با ارسال ایمیل های محبت آمیز از انجام ترجمه خود که منجر به چاپ مقاله ISI آنان بدون وقفه در ژورنالهای معتبر جهانی شده است، کمال تشکر را داریم.

خدمات ترجمه تخصصی مقالات و کتب شما محققین گرامی به زبان های انگلیسی، عربی، فرانسوی، آلمانی، ترکی استانبولی و روسی نیز پذیرفته می شود. ترجمه مقاله ISI بر اساس فرمت درخواستی شما متناسب با ژورنال بین المللی که قصد ارسال مقاله به آنجا را دارید، انجام می شود.

با این شماره09399868560و این ایمیلinfo@etransteam.comبا ما در ارتباط باشید

                    ما با پشتیبانی و گارانتی کیفیت در جهت رضایت شما تلاش میکنیمعضویت در سایت

گروه مترجمین ایران زمین