اطلاعیه ها:
سفارش ترجمه متن 5734287 با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 9040477با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 5131616 با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 4518825 آماده تحویل می باشد.
سفارش ترجمه متن 6176900 آماده تحویل می باشد.
سفارش ترجمه متن 4991012 با موفقیت در سیستم ثبت شد.

ترجمه تخصصی مهندسی مکانیک

ترجمه تخصصی مهندسی مکانیک

 ترجمه تخصصی مهندسی مکانیک در گروه مترجمین ایران زمین

در ترجمه تخصصی مهندسی مکانیک، کلیه‌ی گرایش‌های مختلف مهندسی مکانیک؛ مانند ساخت و تولید، سیستم محرکه خودرو، طراحی سیستم‌های دینامیکی خودرو، طراحی کاربردی، تبدیل انرژی، بیومکانیک، مکاترونیک، سازه بدنه خودرو، در حوزه‌ی فعالیت مترجمان ما قرار دارد.

تفاوت‌های ترجمه تخصصی مهندسی مکانیک در گروه مترجمین ایران زمین

ترجمه تخصصی مکانیک به دلیل استقبال خوب از این رشته و نیز قدمت آن در ایران از مشتریان زیادی برخوردار است و به‌خصوص دانشجویانی که تحصیل در مدارج بالای مکانیک را ادامه می‌دهند نیاز زیادی به انواع مقالات علمی و ترجمه فارسی به انگلیسی یا بالعکس آن پیدا می‌کنند. این دانشجویان نیازمند چاپ مقالات خود در ژورنال‌های معتبری مانند Progress in Energy and Combustion Science،

 Journal of Plasticity و سایر ژورنال‌هایی ازاین‌دست هستند و چنین نیازی، لزومِ انجام ترجمه‌ی موردنظر آن‌ها توسط مترجمانی با مدرک تحصیلی و گرایش همسان و نیز تسلط کامل به زبان انگلیسی و علاوه بر آن دارای تجربه در امر ترجمه تخصصی مکانیک برای چاپ در ژورنال‌های علمی را طلب می‌کند.

ما در گروه مترجمین ایران زمین تمامی این شرایط را با صرف زمان و سرمایه‌گذاری برای انتخاب مترجمان باتجربه و با گرایش تحصیلی همسان فراهم کرده و ضمنِ تشکیل دپارتمان ترجمه تخصصی مکانیک به‌طور مداوم در حال ارائه‌ی آموزش‌های تکمیلی و انجام آزمون‌های ادواریِ درون‌گروهی در مورد مترجمانمان هستیم. این موارد علاوه بر آزمون‌های جدی اولیه برای انتخاب مترجم در گروه مترجمین ایران زمین؛ اِعمال می‌شود.

برای ارائه‌ی خدمات مداوم درزمینه‌ی ترجمه‌های دقیق و صحیح؛ صحیح‌ترین و درعین‌حال مشکل‌ترین راه؛ راهی به‌جز سرمایه‌گذاری بلندمدت بر روی مترجمانِ دارای شرایط کامل نیست و این موضوع دائماً در دستور کار ما قرار دارد و به‌طور مرتب در تمامی دپارتمان‌های ترجمه‌ی ما و ازجمله دپارتمان ترجمه تخصصی مهندسی مکانیک اجرا می‌شود.

مدیریتِ انتخاب، ادامه‌ی همکاری و ارتقا کیفیِ تعداد زیادی از مترجمان باسابقه و واجد شرایط مهندسی مکانیک؛ تخصص چندین ساله‌ی گروه مترجمین ایران زمین است

با این شماره09399868560و این ایمیلinfo@etransteam.comبا ما در ارتباط باشید

                    ما با پشتیبانی و گارانتی کیفیت در جهت رضایت شما تلاش میکنیمعضویت در سایت

گروه مترجمین ایران زمین